Det kan virksomheder lære af IKEA
I går døde IKEA-kæmpen Kamprad. Forunderligt nok i samme uge, hvor vi som en del af vores mangeårige arbejde for IKEA Danmark var inviteret til et mindblowing besøg på IKEA…
I går døde IKEA-kæmpen Kamprad. Forunderligt nok i samme uge, hvor vi som en del af vores mangeårige arbejde for IKEA Danmark var inviteret til et mindblowing besøg på IKEA…
Marketing kan vinde tillid og skabe blivende forandring – dét, der står tilbage, hvis al reklame slukkes. TrygFonden er som Årets Markedsfører usædvanlig på flere plan, og her beretter fonden…
Tekst af Christina Blak Tak for bogen, Børsen! Smukt initiativ. Lad os spænde FN’s 17 verdensmål for handlekraften og se, hvor mange nye muligheder, der venter os. Jeg har fået en…
Refleksioner fra Wired Health 2017 Tekst af Karina Holm Henriksen & Christina Blak Wired Health samler hvert år de klogeste hoveder og stærkeste cases på scenen i London for at…
Hvordan kan man gennem sproglige finesser og færdigheder nå sin målgruppe i en tid, hvor forbrugerne fravælger reklamer? Det løfter vores kreative direktør Christina Blak sløret for i et interview…
Årsrapporter er ikke finansielle sovepiller, men kreative instrumenter, der kan bygge tillid hos interessenter. Med virksomhedens grundfortælling som omdrejningspunkt formidler Arla i årsrapporten historien om en dynamisk, moderne og ansvarlig…
Reklamebranchen har skabt et samfundsproblem med dens evige jagt på skønhed og ungdom. Den har bidraget til normen om, at når du bliver gammel, er du færdig. Ved den nystiftede forening…
The Next Web er overstået. En konference, der overraskende nok viste sig at handle mindre om det, teknologien kan, og mere om det ansvar, der følger med vores nye digitale…
Danske Emma Holten maner til eftertanke blandt et innovationshungrende publikum. Midt i mængden ses en T-shirt med budskabet: ”God is poetry”. BUM. Dag 1 af The Next Web er i…